Boletín de la Asociación de Antiguos Alumnos y Amigos de la Escuela Pía. n. 1 (1958) - 76 (1979).  Sitges.

Revista de l'associació d'antics alumnes i de famílies de l'Escola Pia de Sitges. Va fer la funció de mitjà de comunicació de l'escola, sent els autors dels articles ex-alumnes i pares amb col·laboracions d'alguns escolapis.  Reflecteix la vida social de les famílies relacionades amb l'escola sitgetana i els canvis que es van anar produint al seu voltant entre els anys seixanta i setanta. Els temes van relacionats amb l'escola, la pedagogia familiar i les festivitats religioses, encara que també apareixen temes de vida local, poemes i fins i tot en entrar a la transició apareixen els temes d'actualitat política: per exemple al de març de 1977 hi apareix íntegre l'estatut d'autonomia.  El 1959 hi va aparèixer un primer article article en català i es van anar incrementant al llarg dels anys 60  fins que a partir del 1970 va passar a ser escrita íntegrament en català.